ALFIK MATEMATYCZNY
odbędzie się 22.11.2017r. tj. w środę w godz. 13:00 – 14:30.
Przydział sal lekcyjnych dla poszczególnych klas:
Sala 23 – klasa 3b, 3c, 3d, 3e, 4e, 4f, 4g, 4h
Sala 24 – klasa 7a, 7b, 7c
Sala 25 – klasa 2a, 2b, 5c, 6a
Sala 26 – klasa 4a, 4b, 4c, 4d, 5a, 6b
Sala 27 – klasa 2c, 2d, 3f, 3h
W czasie trwania konkursu uczeń powinien mieć ze sobą czarny długopis oraz ołówek. Może też mieć czystą kartkę
i wykorzystać ją jako brudnopis. Uczniowie nie mogą korzystać w czasie pracy z niedozwolonych materiałów i pomocy dydaktycznych oraz z kalkulatora i środków łączności, w tym z telefonów komórkowych, smartfonów.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.jersz.pl
Zapraszamy uczniów klas 5-7 do udziału w konkursie.
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas czwartych, lecz będą pisali testy konkursowe oraz będą klasyfikowani łącznie z uczniami klas piątych.
Warunkiem udziału ucznia w konkursie jest dostarczenie podpisanej przez rodzica/opiekuna prawnego zgody do 17 listopada 2017r. szkolnemu koordynatorowi konkursu
p. Klaudii Froch.
I etap szkolny konkursu odbędzie się 21.11.2017r.
Regulamin konkursu dostepny jest TUTAJ
Alfik Humanistyczny odbędzie się 13 grudnia 2017.
Zgłoszenia do 22 listopada przyjmują polonistki.
Koszt – 8,50zł
Zapraszamy do udziału.
W tym celu pragniemy zorganizować niezapomnianą dla dzieci atrakcję, jaką powinna być kilkudniowa wycieczka do Włoch. Trasa wycieczki wiedzie przez Wenecję, Padwę, Watykan, Asyż, z wypoczynkiem nad morzem. W Watykanie przewidziany jest udział w Audiencji Generalnej na Placu św. Piotra z Papieżem Franciszkiem.
Zakładamy dofinansowanie do każdego ucznia w wielkości co najmniej w 50% .
Z listą zakwalifikowanych uczniów, zapoznamy ich rodziców w drugiej połowie maja 2018 r., a następnie wyniki podamy do wiadomości społeczności szkolnej.
Wytypowaniem uczestników zajmie się specjalnie powołana komisja złożona z pracowników szkoły.
Kryteria wyboru uczniów, z którym rodzice zostali zapoznani podczas ostatniego spotkania z wychowawcą zostały zamieszczone na tablicy ogłoszeń naprzeciwko sekretariatu szkoły.
Wyjazd zakwalifikowanych uczniów nie jest obowiązkowy.
Dyrekcja szkoły
Wenecja, Padwa, Rzym, Watykan, Asyż, wypoczynek nad morzem
1 dzień (niedziela): wyjazd z Wrocławia o godz. 00.00, nocny przejazd przez Czechy, Austrię do Włoch. Przyjazd na parking do Punta Sabbioni w godz. przedpołudniowych, stąd wypłynięcie łodzią do Wenecji, zwiedzanie miasta: Plac i Bazylika Św. Marka, Most Rialto, Pałac Dożów, Most Westchnień, Kampanilla, spacer wzdłuż wąskich, malowniczych uliczek oraz wizyta na targu, czas wolny. Powrót łodzią na parking, przejazd do hotelu w miejscowości Lido di Jesolo, wypoczynek nad morzem, plażowanie, obiadokolacja, nocleg.
WIĘCEJ INFORMACJI PO KLIKNIĘCIU W OBRAZEK
źródło obrazów: internet
Dyrekcja SP 20 im. Orła Białego
ogłasza konkurs na najładniejszą ozdobę świąteczną
(nadającą się do powieszenia na choinkę szkolną)
Uwaga! Nie używamy styropianowych gotowych elementów.
R E G U L A M I N K O N K U R S U
§1. Konkurs przeznaczony jest dla całej społeczności szkolnej.
§2. Konkurs organizowany jest w pięciu kategoriach wiekowych:
I - uczniowie oddziałów zerowych i klas 1;
II - uczniowie klas 2-3;
III - uczniowie klas 4-7;
IV - Rodzice uczniów SP 20 im. Orła Białego;
V - Pracownicy SP 20 im Orła Białego.
§3. S a m o d z i e l n a praca ucznia musi być wykonana na terenie szkoły. Rodzice, Pracownicy szkoły mogą swoją ozdobę wykonać poza terenem szkoły.
§4. Każdy uczeń/ osoba dorosła może oddać na konkurs tylko jedną pracę. Ozdoba musi posiadać zawieszkę, ponieważ będzie umieszczona na choince szkolnej.
Nie może być wykonana z gotowych elementów styropianowych!
§5. Zakwalifikowana do drugiego etapu praca, musi mieć przypiętą kartkę pobraną z sekretariatu szkoły (koniecznie!), ponieważ będzie na niej umieszczony numer oraz następujące dane:
a) Uczeń:
-imię i nazwisko dziecka;
-oddział;
-czytelny podpis nauczyciela/wychowawcy świetlicy lub innego pracownika szkoły, oświadczającego, że praca była wykonana przez ucznia samodzielnie na terenie placówki;
b) Rodzic:
-nazwisko i imię;
-oddział, do którego uczęszcza dziecko osoby oddającej pracę;
c) Pracownik szkoły:
-nazwisko i imię.
§6. I etap konkursu:
Uczniowie oddziałów klas 1-7 oraz „zerówek” wykonują prace w szkole. Następnie, w obecności wychowawcy, wybierają od 3 do 5 ozdób, kwalifikując je w ten sposób, do drugiego etapu. Wychowawca przypina, do każdej z nich, kartkę pobraną z sekretariatu szkoły. Podpisane prace przynosi do 5 grudnia 2017 r. do gabinetu wicedyrektorów. Ozdoby dostarczone po tym terminie, nie będą oceniane w drugim etapie.
Uwaga! Osoby dorosłe przekazują swoje prace bezpośrednio do sekretariatu szkoły- do 05.12.2017r.
II etap konkursu:
Komisja powołana przez Dyrekcję szkoły typuje najładniejsze prace do nagród. Oceniane będą przede wszystkim: estetyka wykonania, pomysł, oryginalność.
§7. Planowane ogłoszenie wyników - do 20 grudnia 2017r. Dla wykonawców najładniejszych prac (w każdej z pięciu kategorii wiekowych), Dyrekcja szkoły przewidziała nagrody, które zostaną wręczone na apelu motywacyjnym, w salach lekcyjnych lub w czasie zebrań.
Dyrekcja SP 20 im Orła Białego
Alfik Matematyczny
Koszt uczestnictwa jednego ucznia w konkursie to 9 zł
(wymagana pisemna zgoda rodziców lub opiekunów prawnych).
Zapisy i wpłaty: klasy 2 i 3 u wychowawców, klasy 4-7 u nauczycieli matematyki.
Termin konkursu: 22 listopada 2017r.
Koordynatorem konkursu w szkole jest pani Katarzyna Bednarek.
Zapraszamy serdecznie!
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów klas IV-VII do udziału w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Mitologicznej.
Celem olimpiady jest popularyzacja i poszerzanie wiedzy na temat wierzeń religijnych starożytnej Grecji i Rzymu.
Olimpiada zostanie przeprowadzona w dniu 14-11-2017 r.
Zgłoszenia przyjmują poloniści do 23-10-2017 r.
Koszt – 8,50zł.
Szczegóły na: www.olimpus.edu.pl/mitologia
Cele konkursu
1. Propagowanie umiejętności prawidłowego stosowania zasad interpunkcyjnych języka polskiego.
2. Zmobilizowanie uczniów do pracy nad rozwijaniem i doskonaleniem własnych kompetencji językowych.
3. Popularyzacja poprawnej pisowni w języku ojczystym.
4. Rozwijanie zainteresowania kulturą języka polskiego.
5. Poprawa efektywności kształcenia w szkole - podwyższenie wyników sprawdzianów, diagnoz, konkursów polonistycznych.
2. Nagrodzeni zostaną także WICEMISTRZOWIE INTERPUNKCJI.
3. Wyróżnieni uczniowie otrzymają również cząstkowe oceny celujące z języka polskiego.
Cele konkursu:
• zdobywanie świadomości języka jako wartościowego i wielofunkcyjnego narzędzia komunikacji,
• rozwijanie wiedzy o języku,
• zachęcanie uczniów do zdobywania wiedzy z zakresu poprawnej polszczyzny i frazeologii
• dbanie o poprawność własnych wypowiedzi,
• dbanie o kulturę języka polskiego,
• stworzenie możliwości prezentacji własnych umiejętności i porównanie ich z umiejętnościami innych,
• uczenie rywalizacji w miłej, przyjaznej atmosferze.
Adresaci konkursu:
Wszyscy uczniowie klas IV- VII.
Zwycięzca konkursu (osoba z najwyższą liczbą punktów) otrzymuje tytuł Mistrza Złotego Pióra oraz nagrodę ufundowaną przez Dyrektora SP20.
Więcej informacji znajduje TUTAJ
Więcej...
Zapraszamy uczniów klas IV – VII do udziału w XV DOLNOŚLĄSKIM KONKURSIE
„zDOLNY ŚLĄZACZEK” - blok polonistyczno – matematyczny.
• Eliminacje szkolne odbędą się 11 października 2017 r. (środa).
• Konkurs ma formę pisemną. Jest bezpłatny. Trwa 60 minut.
• Zakres materiału znajduje się na stronie internetowej organizatora konkursu: http://zdolnyslazak.dodn.dolnyslask.pl w zakładce REGULAMIN.
UWAGA!
Warunkiem przystąpienia ucznia do „zDolnego Ślązaczka” jest zgoda rodziców/opiekunów prawnych ucznia biorącego udział w konkursie na przetwarzanie danych osobowych.
Wypełnione oświadczenie (dostępne u nauczycieli języka polskiego) należy oddać do 6 października 2017.
1. Konkurs jest organizowany przez Szkołę Podstawową nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu.
2. Konkurs jest skierowany do uczniów klas IV-VII. Uczestniczą w nim wszyscy uczniowie szkoły.
3. Cele konkursu:
- podniesienie poziomu kompetencji ortograficznych,
- wyrabianie nawyku stosowania reguł ortograficznych,
- dbałość o piękno języka polskiego,
- kształtowanie umiejętności stosowania w praktyce zdobytej wiedzy.
4. Konkurs jest organizowany w następujących etapach:
I etap: październik 2017 r.
II etap: grudzień 2017 r.
III etap: luty 2018 r.
IV etap: kwiecień 2018 r.
V etap: czerwiec 2018 r. (finał konkursu).
Więcej szczegółów najduję sie TUTAJ
Zapraszamy uczniów klas 4-7 do udziału w konkursie.
Regulamin konkursu http://www.zdolnyslazaczek.wsf.edu.pl..
Warunkiem udziału ucznia w konkursie jest dostarczenie podpisanej przez rodzica/opiekuna prawnego zgody koordynatorowi konkursu p. Klaudii Froch do 6 października 2017 r.